Drupal support

Nieuwe functionaliteiten, bugs die optreden of problemen die opduiken? Je Drupal platform maakt heel wat mee. Met goed onderhoud en sterke beveiliging hou je alles onder controle.

Via een Service Level Agreement (SLA) beschik je zorgeloos van een continu beveiligde & performante Drupal platform.

Vraag Drupal support aan

Drupal support

Wat houdt Drupal support in?

Je online platform lanceren is nog maar het tipje van de ijsberg, want technologie evolueert voortdurend. Daardoor moet je continu rekening moet houden met security-updates, uitbreidingen en patches. Allemaal noodzakelijke onderdelen zodat je Drupal platform blijft presteren, uitbreidbaar is en veilig blijft.

Bestaande en nieuwe projecten verder beheren en onderhouden is gelukkig ook één van onze sterktes. Een gespecialiseerd support team staat voor je klaar.

Voordelen van Drupal support met SLA

Zorg voor een optimale bescherming van je website en data
Meld efficiënt bugs of incidenten die op je website gebeuren
Ontvang snelle support dankzij toegang tot ‘high priority’
Krijg voorrang in de support planning
Vraag makkelijk aanpassingen of uitbreidingen aan voor je website
Bespaar jezelf heen-en-weer gemail en tijdverlies

Pro-actieve ondersteuning

We voeren critical updates uit wanneer Drupal.org die vrijgeeft. En wel zo snel mogelijk want alleen zo blijft je Drupal platform optimaal beschermd. En da’s nodig om te genieten van een veilige online omgeving. Zowel voor jou als je gebruikers. Je ontvangt hierover de juiste communicatie, want ook daarin zijn we pro-actief.

Centraal aanspreekpunt

Je hebt een vast aanspreekpunt voor al je vragen via support@entityone.be. Van uitbreidingen en updates tot andere ondersteuning. Zo communiceren we op een efficiënte manier en lossen we al je issues op.

Onderhoud en veiligheid

We voeren beveiligingsupdates uit zodat je Drupal platform performant blijft en veilig is. Je bent betrokken bij alle ingrepen. En in noodsituaties, zoals critical updates, hebben we altijd een plan klaarliggen.

Uitbreiding

Wil je nieuwe functionaliteiten toevoegen, extra componenten implementeren of een redesign ontwikkelen? Als technische partner voeren we alles tot in de technische details uit. Geef je voorstellen aan ons door en we maken er samen iets moois van.

Hoe verloopt Drupal website onderhoud?

In Zendesk krijgt de project owner een login waarmee die elke opmerking of vraag doorstuurt. Bij bugs of ‘issues’ stuur je best screenshots mee waarop duidelijk staat waarover het probleem of je vraag gaat. Elk ‘ticket’ wordt automatisch genummerd en gelabeld zodat alles duidelijk is.

Nieuwe website onderhouden

Alle technische vorderingen volg je op de release site. Dat is een tussenstap, een test website waarop je het eindresultaat ziet voordat je website live gaat. Heb je opmerkingen? Geef die eenvoudig door via het Zendesk ticket systeem zodat we die zaken kunnen aanpassen. Ook voor je live website (=productie) geef je via Zendesk opmerkingen door.

Bestaande website onderhouden

Wanneer we een bestaande website overnemen voeren we eerst een Drupal audit uit. Zo leren we je platform goed kennen, zowel de goede als de slechte kanten. Daardoor kunnen we goed inschatten waar er werk aan de winkel is. Ook hier volg je alle technische vorderingen op de release site.

Verzorg je website met een Service Level Agreement (SLA)

Met een SLA blijft je Drupal website automatisch up-to-date. De core- en community modules en de op maat gemaakte functionaliteiten ontvangen de laatste beveiliging en functionele updates zodat ze goed blijven werken. Bovendien zorg je er zo ook voor dat website veilig blijft. En dat voor een klein bedrag per maand. 

Contacteer ons vrijblijvend voor meer informatie over een SLA. We onderhouden zowel nieuwe als bestaande Drupal websites. 

Heb je nog vragen over of interesse in onze Drupal support?