SEO/SEA

EntityOne SEO/SEA

SEO/SEA

Je website gaat enkel renderen als er ook bezoekers naar komen. Onderdeel van deze strategie is Zoekmachine optimalisatie (SEO) en Adverteren op platformen als Google en Facebook (SEA).

Om dit op te volgen gebruiken we Google Analytics en Google Tag Manager.

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Om zoveel mogelijk kwalitatieve bezoekers te hebben op de website moet de inhoud zo relevant mogelijk zijn. Niet enkel de kwaliteit van de teksten, maar ook de technische omkadering. Zo mogen er geen HTML fouten zijn, moet de URL van de pagina goed zijn, moeten meta tags aanwezig zijn en nog veel meer.

Wij zorgen ervoor dat er aan alle technische voorwaarden voldaan wordt en kunnen tekstschrijvers inschakelen indien nodig.

Adverteren op platformen als Google en Facebook (SEA)

Naast goede content is het ook mogelijk om advertenties te plaatsen op platformen zoals Google en Facebook. Het is een heel gerichte vorm van adverteren daar je heel goed je doelpubliek kan bepalen. Het kost ook alleen maar geld als een bezoeker op de advertentie klikt.

Wij helpen je met het opzetten en onderhouden van de advertentiecampagnes. Hierdoor wordt de gemiddelde kost per klik (CPC) een stuk lager en ga je meer kwalitatieve leads hebben voor minder budget.

Google Analytics

We volgen het resultaat van alle acties in de eerste plaats op met Google Analytics. Het is een gratis tool waarmee we kunnen zien welke pagina's het meest bezocht worden, welke apparaten er gebruikt worden, wat de gemiddelde laadsnelheid is, etc. Op basis van deze resultaten kunnen we dan slimme wijzigingen doen aan de website.

Google Tag Manager

Nog een stapje verder dan Google Analytics is Google Tag Manager. Hiermee kunnen we het gebruik van specifieke features in kaart brengen zoals de gemiddelde scrollafstand, downloads gegroepeerd over verschillende urls, etc.

Leer meer over