Analyse

Een sterke analyse bepaalt je online succes. Het is een essentieel voortraject waarin je inzicht verkrijgt in je digitaal platform.

Via een functionele en technische analyse verduidelijk je de business noden van je platform en maximaliseer je de Return on Investment (ROI).

Start nu met een grondige analyse

Analyse

Voordelen van een analyse

Bepaal 'must-haves' en 'nice-to-haves'
Ontdek met welke systemen je platform moet samenwerken
Behaal een concurrentieel voordeel
Creëer een platform dat beantwoord aan jouw behoeften en die van je klanten

Verkrijg inzichten uit je analyse

In dit proces combineren we de resultaten van de projectanalyse uit de discovery phase met een functionele en technische analyse. Hier definiëren we de essentie van je digitaal project. We bepalen 'must-haves' en 'nice-to-haves' waarbij de lijst van must-haves het Minimum Viable Product (MVP) vormt of het minimaal werkbare product. Dat is het kleinste en snelst te creëren versie van jouw digitaal product.

Door dit proces toe te passen houden we de time-to-market ook zo laag mogelijk wat jou een competitief voordeel oplevert. Bovendien ontdekken we de technische valkuilen van je digitaal project. Op basis hiervan maken we op voorhand een correcte inschatting van de scope, timing en budget.

Twee soorten analyses

Start je analyse op

Digitaal succes begint met een op maat gemaakte analyse. Zo ontdek je knelpunten en opportuniteiten. En vermijd je technische valkuilen. Samen voeren we de nodige functionele en technische analyses waardoor jij een geoptimaliseerde website, webshop of webappplicatie verkrijgt.

Heb je nog vragen over of interesse in onze analyse diensten?